Yribyri

Vi säger såhär om helgen.
Det var inte såå himla blött, partytälten är ju så enorma nu för tiden och skorna bara låter vattnet rinna på.
Plattångstjejer borde kräva en egen spgel på toan (för alla vi småblåsors skull). Lisa är en sälplågare. Bås till folket nästa år. En applåd till mig själv för att jag faktiskt tog mig till 80 % av det viktigaste under helgen. Ett minus till nackslickare. LÄS noga rekomendationerna för hur många myndiga mäniskor som får bo i ett tält. Trivsamt mycket trivsamt - igen! 

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag hade helt förträngt min sälplågarsida, den kommer alltid fram när jag blir full. Men förutom det kan jag helt och hållet hålla med om att det var trivsamt. Trots enträgna 89:or.
Ps. Jag tror bestämt att vi jobbar med varandra på söndag. Ds

2007-07-31 @ 17:09:37
URL: http://lissod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0